۶ پاسخ

من هیپ دادم بهش بعد اپتامیل ولی با هر دو تا میخورد اسهال می‌شد امروز دکتر بهش بیومیل ال اف داده منتظرم ببینم چی میشه

گیگوز

با شیر خودت سیر نمیشه یا شیر نداری؟ اگه بتونی فقط شیر خودت رو بدی خیلی بهتره.. منم اولش شیر نداشت سینه هام و سیر نمیشه ولی مامانم و مادرشوهرم بهم جوشونده مستار ( یا افسنطین) دادن و الان دیگه فقط باید تند تند لباسامو عوض کنم چون شیرم بند نمیاد و دخترمم یکم میخوره سیر میشه سریع ... اون گیاهی ک گفتم کلا برای زیاد شدن شیر خیلی خوبه

من ببلاک میدم خوبه

اول اپتامیل دادم رفلاکس داشت الان بهش بیومیل ar میدم

من به بچم ببلاک میدم ،راضی ام

سوال های مرتبط

مامان علیسان محمدسپهر مامان علیسان محمدسپهر هفته هفدهم بارداری