ب وقت
۴ سالگی
دخترکم🌱🌸
البته با تاخیر😅

تصویر
۱۷ پاسخ

چقدر خوشگل و با اصالته چهره ات عاشقت شدم
همه‌چی خیلی قشنگه مبارکه

مادر و دختر خوشگل 🩷🩷

ماشاله به همتون
انشاله سالها خوش و خرم باشید

تولد دختر قشنگتون مبارک🤩تم تولد در عین سادگی خیلی شیکه😍

مبارک باشه عزیزم

چه عکسای زیبایی دختر منم یک ماه دیگه ۴ سالش میشه از همین عکسا ازش میگیرم

چ قاب زیبایی گلم

تولد گل دختر ناز،هم مبارک الهی

عزیزم وزن بچتون چند

اون ک دست دخترت هس چیه

چ قشنگ شد

چه عکس قشنگی و خانواده قشنگتری ☺️
تولدش پر تکرار انشاالله فارغ‌التحصیلیش در بهترین دانشگاه رو جشن بگیرید☺️🫂🤍

مبارک تون باشه زیبا جان 😍

چقدر عکسی که گل دخترتون در آغوش گرفتی قشنگ هست از پشت گوشی حست رو به نمایش گذاشت
تولدش پر تکرار

تولدش پر تکرار عزیزم
بسیار عکسهاتون شیک و زیبا و پر از حس و عشقه

خیلی مبارکه عزیزم😍

🧿🧿🧿👏👏👏

به به چه عکس های قشنگی😍😍😍
گلم عکس ها با گوشی هست یا دوربین عکاسی؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۴ سالگی
مامان محمد علی و آبجی مامان محمد علی و آبجی ۲ ماهگی