پوشک شیر دهی شیرخشک اسهال
دخترم ب ۴ میخوره یعنی؟؟

تصویر
۸ پاسخ

دخترمنم همینجوری شایدم کوچولو تر از سلین خانم

دختر منم ریزه

اره قدش خوبه. فقط لاغره.
پسر منم خیلی ریزست

اره قدشم بلنده دخترمن کوتاهتره
قدش چنده؟

چنده‌ قدووزنش

دخترمن ازاین کوچولوتره دخترشماخوبه

آره عزیزم

آره عزیزم خدا حفظش کنه دختر منم همینقدره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی