ب پسرم بستنی دادم عیب نداره؟

۶ پاسخ

نه من میدم به بهش.

نه عزیزم مشکلی نداره

نه گلم پسر منم میخوره

نه منم میدم

بستنی بازاری؟

دیگ دادی طوری نی سعی کن خیلی ندی منم درحدی ک مزشو بفهمه دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان چش رنگی ❤ مامان چش رنگی ❤ ۱ سالگی
مامان بردیا و بنیامین مامان بردیا و بنیامین ۱ سالگی