قرص مترو نیدازول تو شیردهی ضرر داره یا نه؟

۳ پاسخ

بله شیرتو تلخ میکنه

من عفونت داشتم دکتر برام نوشت
همون دکتری که سزارینم کرد
اگه مشکلی داشت که برام نمینوشت

شیر بد‌مزه میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی
مامان پرنسا❤️پارسا💙 مامان پرنسا❤️پارسا💙 ۷ ماهگی