۵ پاسخ

از منم این جوریه بچم

آره یکم بد قلق میشن دختر منم یهو گریه میکنه خابش بهم ریخته.

پسر منم اینطوره حتی میخواد شیر بخوره گریه میکنه

آره دختر منم تا یک هفته خوب شیر نمیخورد

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط