من از کیوت شاپ خرید کردم راضی بودم
من پوشاک کودک کار میکنم میتونی بهم پیام بدی کانال دارم فروش حضوریم دارم ۰۹۹۰۶۷۱۷۶۹۱ تو ابتا کانال دارم اینستام بودم که فعلا قطعه
دنیای صورتی
نازدودنه
دردونه
نهال
من از گونش کیدز خریدم، هم مدلهاشو میپسندم هم جنس کارهاش ولی یه مقدار از بقیه ی جاها قیمتش بالاتره. مثلا تیشرت جدیداش ک کراپ هستن رو ۱۱۰۰ گذاشته درحالی ک توی بازار با قیمت ۷۰۰ ۶۰۰ هم میشه پیدا کرد
یکی هم مینیون هست ک برای لباس تو خونه بد نیست ولی بیرونی هاش رو دوست ندارم
مهتا کیدز
دوکا هم هست
بیبیمد ترکیه ( همین اسم رو سرچ بزنی میاره)
بیوتی لند بود... یه چی بود همچین اسمی داشت ازش خرید نکردم قیمت هاش خوب بودن
سایت نی نی شاپ اگه باز بشه خیلی خوبه جنساش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.