۶ پاسخ

بچه منم نمیزنه هنوز
به وقتش میزنه استرس نگیر مهم نیس

هر چیزی ب وقت انجام میشه
منم خیلییی استرس داشتم اینجام ک اصلا مامانا میان میگن بچه من ٣ ماهگی غلت زد و فلان ادم بیشتر استرس میگیره😒😒
من ی مدت هی باهاش تمرین کردم دیدم نه نمیشه و نمیزنه بی خیال شدم کلا ، یهو خودش ب وقتش شروع کرد ب غلت زدن
استرس نگیر

بچه من اخره پنج ماهگی یکی دوتا بزور زد
الان اخر شش ماهگی هی غلت میزنه

ی چیز ذاتی و غیر ارادیه .بالاخره یکی زودتر و یکی دیر تر میزنه
اگ نمیزنه خودت کمکش کن غلت بزنه

بچه من پنج ماهو ۲۰ روزش بود غلت زد
صبرکن غلت میزنه عزیزم

تمرین کن باهاش

سوال های مرتبط