دکتر ب من گفت یبار
به من گفتن دو بار
من با شامپو میشستم خیلی میسوخت بخیه هام تا یه هفته اصلا نمیتونستم بشینم
بعد دیکه بتادین اوردم روزی دوبار میریختم تو تشت با اب قاطی میکردم میشستم توش خیلی بهترم کردم وقتیم سرویس میرفتم با پنبه بتادین میزدم روش
دکتر گفت روزی یکبار بشور با شامپو بچه و با سشوار یا دستمال نخی قشنگ خشک کن
عزیزم مرخص شدی؟
یکبار
من سر دخترم هر روز یبار میشستم با شامپو بچه بعدش با سشوار خشک میکردم
من اصلا نشستم فقط با اب خالی شدم بعد ۱۰ روز ک معاینه شدم دکترم گفت با ژل بهداشتی بشور.ولی قرصای امام حسین و نخور.از بیرون مفنامیک اسید و سفالکسیم بگیر هر۶ ساعت بخور نه عفونت میگیره بخیه هات نه چیزی زودم خوب میشی.درد داشتی شباف ۱۰۰ بذار
من هربار میرم سرویس میشورم روزی ۴ یا۵ بار
سلام خوبی میگم شبرداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.