دختر منم همیطور😕😕
منم چند روزه اینجوریم خیلی نگرانم ولی میگن خسته میشه بچه
عزیزم نگران نشو استرس هم نگی الان جای اون گشاد اون راحت تکوناش و میخوره فقط به عصب شکمت برخورد نمیکن که متوجه بشی کمتر احساسش میکنی یکی دوهفته صبور باش انقدر توناش و حس میکنی یه وقتا کلافه میشی انقدر برات سکسه میکن حد نداره الان فقط جاش بازتره
تجربه کردم وداشتم بهت گفتم منم تو اون هفته ها همش درگیر بودم تکون نخورد تکون نمیخوره چی شده از این حرفا
برای منم همینطوری شده امروز خیلی نگرانم
برا منم همینطور شده
دلیلش هم نمیدونم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.