۱۰ پاسخ

آره

دیروز تست زدم قسمت cپر رنگ شد منم گفتم منفیه الان توسطل آشغال بود کنجکاو شدم دوباره رفتم نگاه کردم دیدم قسمت تی کمرنگ افتاده

مال خودمه

وای نگو بخدا درد زد روقلبم

اره گلم

اره از خودته

آره ...

بله و تقریبا اولشه 😬

بله،،،

تبریک میگم☺️

سوال های مرتبط

مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی