پسر من هنوز چهاردستو پا نمیره خیلی نگرانممم

۱۰ پاسخ

نگرانی نداره عزیزم چهاردست و پا جزو روند تکاملی نیست خیلی بچه ها نمیرن یهو راه میوفتن

دختر من چهار دست و پا نمیره، فقط نشسته رو به جلو میره و میاد😬

منم‌نمیره سینه خیزم نمیرع تازه یاد گرفته عقبی خودشو کم هل میدع

پسر منم نمیره

پسر منم نمیره ،دندونم در نیاورده

دختر منم ک نرفت تا الآنم نرفته

شایدم نره پسر منم ژستشا میگیره فقط دستاشا میبره جلو ‌پاهاشا نه 🤣

شاید یه دفعه میخواد راه بیفته

پسر من هنوزززززز غلت نمیزنه😅

نگران نباش طبیعیه

سوال های مرتبط