نگرانی نداره عزیزم چهاردست و پا جزو روند تکاملی نیست خیلی بچه ها نمیرن یهو راه میوفتن
دختر من چهار دست و پا نمیره، فقط نشسته رو به جلو میره و میاد😬
منمنمیره سینه خیزم نمیرع تازه یاد گرفته عقبی خودشو کم هل میدع
پسر منم نمیره
پسر منم نمیره ،دندونم در نیاورده
دختر منم ک نرفت تا الآنم نرفته
شایدم نره پسر منم ژستشا میگیره فقط دستاشا میبره جلو پاهاشا نه 🤣
شاید یه دفعه میخواد راه بیفته
پسر من هنوزززززز غلت نمیزنه😅
نگران نباش طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.