من از این موسلین ها گرفتم یه چهارلایه یه دو لایه
من یه موسلین دولا گرفتم، یدونه ام دورپیچ داخل خز دار
من موسلین تو خز و یه دولایه
موسیلین گرفتم
من یه پتو نخی خریدم یه پتو گلبافت برا زمستون،پتو پیچم که تو ست بیمارستانی داره! قنداق فرنگی هم خریدم اونم نخه!
میخواستم نخی ببرم مامانم اومد کلی غر زد و یه پتو بافت گذاشت تو ساک😅 با مضمون اینکه بچه ظریفه تو نمیفهمی
منک هیچی نگرفتم🤣
موسلین و دورپیچ خزدار خریدم. بلاخره تو خونه کولر روشن میشه
برا من تیر به دنیا میاد یه دورپیچ نازک حبابی میگیرم یدونه هم خزدار
اینجا اردبیله سرده خونه ماهم اکثراً خنک
منکه ازین خشککن چهارتایی گرفتم روش میندازم
من ی گلبافت گرفتم
ی دورپیچ خز دار
ی پتو موسلین
ست بیمارستانیشم ی دورپیچ نازک داره
منم نظرم موسلینِ اما میگم سردش نشه، بیمار نشه، نوزاده خیلی ضعیفه
موسلین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.