پسر ناز من🫀🤱🏻

با تموم سختی ادامه میدم🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

چه عکس قشنگی عزیزم سردش نمیشه انگار خیلی باد میاد؟

عکستون خیلی قشنگ شده😍💋
خدا نگهش داره برات فسقلی رو :)🤍

عجب عکسی😍👌🏻

دقیقا منم با همه سختیا ب خاطر هانا دارم میرم جلو
حالا اگ اطرافیان من بودن میگفتن نرو بیرون باد میره تو دماغ و گوش بچه.

خیلی قشنگه عکستون🥺

ای جونم ماشالله به هردوتون

ای جان خدا حفظش کنه 😍
عزیزم یه سوال قرص فلوکستین میخوری شیر بچه میدی دکتر گفت موردی نداره خطر نداره واسه بچه

😘😘😘😘😍😍😍

😍😍😍😍نانا

❤️❤️❤️❤️❤️

خداحفظش کنه قشنگم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۸ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان امیر رضا 👶🫀 مامان امیر رضا 👶🫀 ۳ ماهگی