زوده که بزار ۶رو پرکنه
آره دیگه نمیدم بهش
احتمالا سنگین بوده براش یا زیاد دادی صبر کن تا شش ماهگیش
خب نده بهش فرنی بده
چیزای دیگ بده
قطع کن بنظرم منم چند روز دادم رفلاکسش وحشتناک عود کرد قطع کردم
حریره رفلاکس و تشدید میکنه و واسه بچه های رفلاکسی ممنوعه
حتما معدشو سنگین کرده یک هفته دیگه دوباره بده ببین باز اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.