عزیزم بهتررررر بیکاری بری حمالی و... ک آخرشم دستت درد نکنه نگن مثل مهمون رفتار کن خانوم خودت باش برو بشین بخور پاشو بیا اگه گفتن چرا کار نمیکنی و تو عروس مایی و ... بگو فقط برا کار عروسم بقیه وقتا غریبم
تو عروسیش خیلی ب خودت برس جوری ک تک باشی به هیچکس هم محل نده ملکه خودت باش مغرور باش میرفتی اونجا هم براشون کار میکردی هم با بچه کلافه میشدی بعدشم میگفتن هیچ کاری نکرد
توام دیگه ب خواهر شوهرات و اگه جاری داری محل نده
والا اگر من باشم میگم بدرک
خاک تو سر همچین ادمای خری تنها نیستی عزیزم
شوهرت کجا بود که نگفته تو کجا موندی اخه اصولا خواهرشوهر یا جاری میره جایی شوهر میگه توام برو یا کجایی بیا
من برا جهاز برون عمه ام آنقدر خسته شدم و آنقدر کار کردم با اینکه بچه بودم و فقط ۱۱ سالم بود
اما اون آشغال نه برا عقد من اومد نه برا عروسیم
با اینکه قهرم نبود باهامون
وقتی زایمان کردم زنگ زد رو گوشیم جوابشو ندادم..
به همه هم گفتم این عمه من نیست فقط خواهر بابامه
این دنیا اونقدر ارزش نداره که بخاطر آدم های عوضی خودمون رو اذیت کنیم .
کون لق همشون
بچه ات رو عشقه
آدم اگه قانع باشه اگه بدی آدمارو به روشون نیاره هرکس هرجور دوس داره باهاش برخورد میکنه ناراحتی اون آدم برا هیچ کس مهم نیست من اوایل عروسیم خیلی گذشت میکردم این باعث شد هرجور دوس دارن با من برخورد کنن ولی کم کم دوهزاریم افتاد دیگه خیلی رو نمیدم به کسی حتی اگه یه مسئله ای ناراحتمم نکنه بازم اجازه نمیدم اون طرف انجام بده مخصوصا سر بچم
بهترین کار همون بود که بشینی
از همه بهتر که خودشون بهانه دادن دستت
اینجور افراد یه سری هارو که خیلی بالا میبرن بعدم یهو میکوبن زمین همون دختر خاله ها یه روزی خار و ذلیل میشن توسط همینا مطمعن باش
درک میکنم چه حسی داشتی ، منم دقیقا مثل توام ، تو جمع خونواده شوهر کسی اصلا محل بهم نمیذاره با اینکه کم حرف و کم رو هم نیستم ، خانواده شوهر که حواسشون جمعه یه وقت من کوچکترین چیزی از خانوادشون نفهمم.حتی ساده ترین چیز ها
خودت باید به خودت ارزش بدی عزیزم
به درک اصلا واست مهم نباشه عزیزدلم از الان باهاشون مثل مثل خودشون رفتار کن اصلا هم نشون نده ناراحت شدی که فکر کنن خیلی مهم هستن مثل مهمون برو مثل مهمون بیا جایگاه خودتو بدون
منم دلم خیلی گرفته
یه فاصله ای بین منو شوهرم افتاده نمیدونم چیکار کنم
خوب کردی ولی اگر من بودم به شوهرم میگفتم و دیگه هم نمیرفتم
خب جونم سعی کن بری تو جمعشون منم اوایل اومده بودم اینجوری بودم چندباری مهمونی دادم توخونم دخترونه قابلمه پارتی و اینجور چیزا کم کم صمیمی شد رابطم باهاشون من خودم کلا ادم کم حرفیم اکثرا تو جمعا ساکتم باعث میشه تنها بمونم
عزیزدلم
هعی خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.