۲ پاسخ

برا طبیعی به نظرم آتیه بهتر باشه منکه میرم اونجا فاطمیه اخلاق خوبی ندارن😮‍💨

من آتیه زایمان طبیعی شدم راضی بود

سوال های مرتبط