خنما کسی تازگیا ت بیمارستان یاس سپید زایمان کردید راضی بودید

۲ پاسخ

اره با تمام بیمه ها قرار داد داره من بوده که رفتن اونجا زایمان کردن خیلی راضی بودن

طرف قرارداد با تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی داره؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن💙🤰 مامان کارن💙🤰 ۱۲ ماهگی