پسرم تبش زیاده خانما

تصویر
۱۲ پاسخ

تب دقیقبخوای بگیری ازاین جیوه ای ها دیجیتال بگیر تب مرکزی باید گرفته شه مثل زیر بغل

اصن تب نداره

تب نداره بالای ۳۷ و نیم میشه تب

اصلا تب نداره عزیزم

نه دمای نرماله

۳۷.۵ ب بعد تبه

اتفاقا بدنش سرده تب کلا نیست

نه عزیزم تازه فکر سردشه دمای رمال بدن بچه از۳۶ درجه شروع میشه

ن این ک تب نیس دمای بدنه
تازه پایینم هست باید روی۳۶باشه

ن عزیزم ۳۵ ک تب نیست

تب نداره کلن

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی
مامان یسنا💕مهدی مامان یسنا💕مهدی ۷ ماهگی