تب دقیقبخوای بگیری ازاین جیوه ای ها دیجیتال بگیر تب مرکزی باید گرفته شه مثل زیر بغل
اصن تب نداره
تب نداره بالای ۳۷ و نیم میشه تب
اصلا تب نداره عزیزم
نه دمای نرماله
۳۷.۵ ب بعد تبه
اتفاقا بدنش سرده تب کلا نیست
نه عزیزم تازه فکر سردشه دمای رمال بدن بچه از۳۶ درجه شروع میشه
ن این ک تب نیس دمای بدنه
تازه پایینم هست باید روی۳۶باشه
ن عزیزم ۳۵ ک تب نیست
تب نداره کلن
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.