۴ پاسخ

قرص مفنامیک اسید هم خوبه

چایی زنجبیل با نباتم برای درد و تهوع خوبه

وای منم امروز پریود شدم از درد داشتم جون میدادم
شیاف بزار با کیسه اب گرم قشنگ استراحت کن یکی دو ساعت

شیاف دیکلوفناک

سوال های مرتبط