۴ پاسخ

خانم ها یه راهکار لطفا بهم بگید چکار کنم بچه ام رفلاکسیه حالا قبل شیر خشک معمولی میدادم میخورد یه هفته پیش رفلاکسش شدید شد که خس خس سینه اش ناجور بود بردم دکتر گفت رفلاکسه
حالا شیر خشک مخصوص خودش رو گرفتم هرکاری میکنم نمیخوره تا شیشه شیرشو می بینه شروع می‌کنه به گریه کردن
از بس هم شیرخودمو میخوره مک میزنه واقعا دیگه جون ندارم فقط مک مبزنه اونوقتم سیر نمیشه چکار کنم خیلی خسته ام دیگه واقعا توان ندارم بخدا

معمولا اونایی که زمان بندی داره رو خود شیشه اش مینویسه

یه ماه قابل استفاده اس

۲ ماه

سوال های مرتبط