من همون مدل فرنی خودمون درست میکنم فقط شکر نمی زنم به جاش یه روز سیب رنده میکنم میزارم باهاش بپزه یه روز خنک شد موز له میکنم اضافه می کنم یه روزم یدونه خرما پوست میگیرم بهش اضافه میکنم باهاش بپزه،اینطوری تنوع میشه.پودر مغزیجاتو پودر نارگیلم هر روز میریزم روی فرنیش مثلا امروز دانه چیا هم ریختم داخلش
من هر روز اینو ب پسرم میدم : دو قاشق ارد برنج يه خرما يه دونه سيبو دو تا مغز فندق دو تا بادوم هندي ميذارم بپزه بعد ك پخت و خنك شد يه دونه موز توش ميزنم ميكس ميكنم ميدم پسرم خيلي دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.