بچم بیست وخورده روزشه باش حرف میزنم میترسه

۵ پاسخ

😂😂😂😂😂😂😂😂

باید اروم حرف بزنی ..... و اینکه خوب نمیشنوه 😂😂😂 بعد یه ماه کم کم متوجه صدا میشه

الهی 😂 با صدای بلند باهاش حرف نزنید

دختر من همسن کوچولوعه شماست باهاش حرف میزنم زل میزنه بهم نگام میکنه

والا من حرف نزدم باهاش چهل روزگیش حرف زدم می‌خندید

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی