دخترمنم گاهی میخوره منم این سری به دکترش میگم
من خودم ناخونا میخورم الان دخترمم میخوره🙄
دو مدل تلخک گرفتم زدم اصلا اثر نداشت همچنان میخوره
وقتی خوابه تلخک بزن روش یکبار بخوره دیگه نمیخوره از داروخانه بگیر
استرس داره حتما
پسر خواهرشوهرم میخورد
هی باهاش درگیر بود که نخوره
آخر یخورده سس فلفلی زد به انگشتای بچه
بچه فک کرد خوشمزه اس خورد 😐دیگ بعد اون ناخن نخورد😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.