۱۰ پاسخ

نههه دست نزن حواستو پرت کن

پودر جیسینگ از یه جای مطمئن بخر میگن سردی بدن و از بین می‌بره همه ی دردهای بدن از سردیه

همون چسب کمر ساده بدون فلفلی هم تاثیر خوبی داره ولی هیچ وقت خویش نمیکنه باید استراحت کنی و سنگین و نداری هل ندی خیلی مواظب باش

نه بزار ۳ روز بمونه

تحمل کن داغ میشه اتیش

منم دیسک دارم میزنه ب پام ..این چسب چی

تحمل کن
اون گرمه . درد میکشه بیرون انشاالله

نه عزیزم این یعنی داره اثر میکنه

یکم دیگه داغ میشه

برا چی خوبه

سوال های مرتبط