نههه دست نزن حواستو پرت کن
پودر جیسینگ از یه جای مطمئن بخر میگن سردی بدن و از بین میبره همه ی دردهای بدن از سردیه
همون چسب کمر ساده بدون فلفلی هم تاثیر خوبی داره ولی هیچ وقت خویش نمیکنه باید استراحت کنی و سنگین و نداری هل ندی خیلی مواظب باش
نه بزار ۳ روز بمونه
تحمل کن داغ میشه اتیش
منم دیسک دارم میزنه ب پام ..این چسب چی
تحمل کن
اون گرمه . درد میکشه بیرون انشاالله
نه عزیزم این یعنی داره اثر میکنه
یکم دیگه داغ میشه
برا چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.