قیمت جدید نان 2
کولیک رفلاکس شیر مادر شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

من 176گرفتم دیروز

شیر من ازادش قبلا ۶۴۰ بود سهمیش ۴۳۰ الان نمیدونم دوباره اضاف شده یا نه هنوز شیر دارم نگرفتم

من یه ماه هست که با این قیمت میخرم 🫤

دیگه قیمت ها سر به فلک کشیده پوشک شده یک میلیون و ۱۰۰. ۲۸ تایی مولفیکس دیدم این قیمت شده دیشب ۲ تا مولفیکس سایز ۵ گرفتم شد ۲ میلیون و ۲۰۰ آدم تو دهن کی بزنه واقعا گرفتار شدیم

با کد ملی و سهمیه اینقد؟

گور پدرشون

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی