من 176گرفتم دیروز
شیر من ازادش قبلا ۶۴۰ بود سهمیش ۴۳۰ الان نمیدونم دوباره اضاف شده یا نه هنوز شیر دارم نگرفتم
من یه ماه هست که با این قیمت میخرم 🫤
دیگه قیمت ها سر به فلک کشیده پوشک شده یک میلیون و ۱۰۰. ۲۸ تایی مولفیکس دیدم این قیمت شده دیشب ۲ تا مولفیکس سایز ۵ گرفتم شد ۲ میلیون و ۲۰۰ آدم تو دهن کی بزنه واقعا گرفتار شدیم
با کد ملی و سهمیه اینقد؟
گور پدرشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.