حالا دخمل من خیلی ارومه گاهی نگران میشم.یه کوچولو تکون میخوره دلم میره
وای پسر منم 😩
دختر منم تو سونوگرافی گفت خیلی شیطونه ولی من هیچ حرکتی یا چیزی حس نمیکنم😐
به اطرافیان اعلام کن من از الان گفتم بعدا گله نکنن😅
ای جان
دختر من هم از هفته های پایین حسش میکردم ولی برای پسرم از هفته ۲۲ ۲۳ بود اولین حرکتشو حس کردم
از کی تکوناشو واضح از رو شکم میبینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.