دخمل من خیلی تکون میخوره انگار خیلی شیطونه یاخدا

۷ پاسخ

حالا دخمل من خیلی ارومه گاهی نگران میشم.یه کوچولو تکون میخوره دلم میره

وای پسر منم 😩

دختر منم تو سونوگرافی گفت خیلی شیطونه ولی من هیچ حرکتی یا چیزی حس نمیکنم😐

به اطرافیان اعلام کن من از الان گفتم بعدا گله نکنن😅

ای جان

دختر من هم از هفته های پایین حسش میکردم ولی برای پسرم از هفته ۲۲ ۲۳ بود اولین حرکتشو حس کردم

از کی تکوناشو واضح از رو شکم میبینی

سوال های مرتبط