خانما تهرانی ❓️❓️❓️کیا بیمارستان غیاثی زایمان کردن

۳ پاسخ

شما میخواید غیاثی زایمان کنید؟ منم احتمالا بیام اونجا ولی هنوز پرونده تشکیل ندادم
میتونم بپرسم تحت نظر کدوم دکتر هستید؟

سلام عزیزم من 23 فروردین اونجا سزارین شدم

خواهرم ماه پیش اونجا زایمان کرد
من خودمم اونجا به دنیا اومدم

سوال های مرتبط

مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد