خدا رو شکر تا الان ایستاده بوده ولی موقع خم و راست شدن کم کم دارم اذیت میشم
من از هفته 19 ،شدیدزانو درد شده بودم دیگه نشسته میخونم
من فقط روز زایمانم بسکه درد داشتم نشسته خوندم
من توهفته پنج وشش وهفت نشسته خوندم چون لک بینی داشتم اماالان دیگه راحت میخونم اگران شاالله مشکلی نباشه تاآخریاحداقل تاوقتی که راحت بتونی رکوع بری وسجده کنی می تونی راحت بخونی وقتش به وضعیت جسمانی خودت برمیگرده
هفته ۱۲
هماتوم داشتم نسشته خوندم
الانم ک تو استراحتم و واقعا کمرم خیلی درد میگیره دیگ نشسته میخونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.