۵ پاسخ

خدا رو شکر تا الان ایستاده بوده ولی موقع خم و راست شدن کم کم دارم اذیت میشم

من از هفته 19 ،شدیدزانو درد شده بودم دیگه نشسته میخونم

من فقط روز زایمانم بسکه درد داشتم نشسته خوندم

من توهفته پنج وشش وهفت نشسته خوندم چون لک بینی داشتم اماالان دیگه راحت میخونم اگران شاالله مشکلی نباشه تاآخریاحداقل تاوقتی که راحت بتونی رکوع بری وسجده کنی می تونی راحت بخونی وقتش به وضعیت جسمانی خودت برمیگرده

هفته ۱۲
هماتوم داشتم نسشته خوندم
الانم ک تو استراحتم و واقعا کمرم خیلی درد میگیره دیگ نشسته میخونم

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معلومه‌نیست‌ مامان معلومه‌نیست‌ هفته نهم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معلومه‌نیست‌ مامان معلومه‌نیست‌ هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری