بستگی داره دیگه
برا بچه من سادس ۱۹۰۰ خریدم
من بهمن خریدم ۱۲ تومن
من هفته پیش خریدم ۶۵۰۰
از نظر من چیز بی خود و بدون کاربرد بود از پلاسکویی خریدم ۳۰۰ ک فقط تجربه کرده باشه چون دوچرخه داره
من تازه خریدم ۵تومن.
پارسال اردیبهشت خریدم ۳تومن
من خریدم اسفند ماه ۲۷۰۰
من پارسال دو تومن
عید 3تومن بود
من بهمن خریدم برای تولدش ۴ میلیون
پارسال از پلاسکو براش خریدم ۱۶۰تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.