نوزاد فشارش بالا باشه چی میشه تودستگاه؟

۱ پاسخ

گرما اذیت میکنه که فشار رفته بالا
محیط خونه دما باید کنترل باشه با داخل دستگاه
که به نوزاد گرما زیادی وارد نشه
خطر دارع مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی