پسرم سرما خورده همش عطسه سرفه چیکار کنم😭

۴ پاسخ

من خودم سرماخوردم میترسم دخترم سرما بخوره ازم
نمیدونم چیکار کنم

اسپری بینی بزن پوآر بزن بعدش
اگر تب نداره مشکلی نیست یعنی منم بچم سرماخورد خودمم خورده بودم اتفاقا دخترم زودتر از خودم خوب شد شیر خودمم میدادم استامینوفن و دیفن می‌خوردم شیرم تلخ شده بود چون خیلی علاقه نداشت بگیره وقتی دارو می‌خوردم خودمم توان نداشتم ولی صبوری کردم تند تند شیر خودمو میدادم

عزیزم منم ۲۰روزگی سرماخوردگی شدیدگرفت
دستگاه بخورسرد گذاشتیم چندروز باهیچ کس رفت امد نکردیم مداوم دماغشا تمیزکردم وقطره چکوندم بهترشد

ببرش دکتر
ان شالله مشکلی نباشه ولی پسر منم این علایم رو داشت ۵روز بستری شد بخاطر عفونت ریه

سوال های مرتبط