من بیمارستان جوادالائمه ی شب بستری بودم برای سقط اونجا هم تمیز بود هم پرسنل خوبی داشت پرستارهاش ک خیلی خوش اخلاق بودن
من دوستم ماماست میگفت تو بیمارستان هاشمی نژاد بعد زایمان طبیعی باید دو تا سوزن باشه ک بخیه ات بزنن میگفت ی دونه سوزن میارن با اون همه جاتو میدوزن زیاد لوازم بهداشتی ندارن میگه مثلا باید با سرم شستشو بدیم نمیاوردن با بتادین میگه تمیز میکردیم برای دوره هاش میرفت ک دیگه الان تو بیمارستان ۱۷ شهریورمیره
بیمارستان شریعتی وثامن رو من تعریفشو شنیدم میگن خوبه
هم تمیز نیست
هم ملاقاتی نداره
هم پرسنل اخلاق ندارن
عین قصاب خونه میمونه دوستم اونجا زایمان کرد گفت مثل چی پشیمون شدم، اولش خوب رفتار میکنن بعد که اونجا رفتی اوکی شدی رفتارشون باهات عوض میشه
شاید بده ک بد میگن
شاید بده نمدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.