۶ پاسخ

من میخوام برم

اصلا خوب نیس

نههههه کشتارگاهه نرو

نباید ازش توقع رسیدگی داشته باشی

بدرد نمیخوره

سلام اره اصلن رسیدگی نداره من رفتم مردم و زنده شدم

سوال های مرتبط