۲ پاسخ

منم میخام برم همونجاانشالله که خوب باشه وقتی شرایط مالی اوکی نیس چاره چیه شماطبیعی هستی یاسزارین

مامانم میگفت خوبه
و دیگرانم بعضیا گفتن خوبه بعضیا گفتن بد
حالا نمیدونم بازم انشالله برامون خوب باشه
منم انشالله میرم هاشمی نژاد چون واقعا بیمارستان های دیگه هزینش خیلیه

سوال های مرتبط