۲ پاسخ

پسر منم از سه ماهگیش به بعد دیگه نگرفت
اشکالی نداره عزیزم

دختر من تا الان هیچ شیشه نخورده ولی الان فقط تو خواب سینمو میگیره منم مجبورا میخوابونمش بعد شیرش میدم خیلی سخته

سوال های مرتبط