ایو ای به درد کسانی میخوره که همسرشون مشکل داره
در صورتی که خانم مشکل داشته باشه
ایو ای با اقدام طبیعی فرقی نداره
از خودم نمیگم دکتر نازایی این حرف رو به من زد
اگر همسرت مشکل داره انجام بده
در غیر این صورت خودت تحت درمان داروهای ناباروری باشی اوکی میشه
آره اگه خودتون رضایت داشته باشین شرایطتون خوب باشه انجام میده به پولش هست انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.