۲ پاسخ

ایو ای به درد کسانی میخوره که همسرشون مشکل داره
در صورتی که خانم مشکل داشته باشه
ایو ای با اقدام طبیعی فرقی نداره

از خودم نمیگم دکتر نازایی این حرف رو به من زد

اگر همسرت مشکل داره انجام بده
در غیر این صورت خودت تحت درمان داروهای ناباروری باشی اوکی میشه

آره اگه خودتون رضایت داشته باشین شرایطتون خوب باشه انجام میده به پولش هست انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری