کسایی که آی یو آی کردید چندم سیکل اصولا انجام میدن؟؟؟

۴ پاسخ

من روز ۱۴ انجام دادم

روز ۱۲تا ۱۵ انجام میشه

روزی که تخمک آزاد کنی

من روز یازدهم انجام دادم

سوال های مرتبط