۷ پاسخ

نقشینه ای یو ای شدی؟

من روز ۱۱ زدم منفی شد
۱۴ مثبت
۱۳ هم هاله‌

شما استراحت میکنی

موعدت چندومه

دکتر به من گفت ۱۴روزبعدش ازمایش بده اماچون میشد پنجشنبه واسه همین گفت شنبه یکدفعه برو
که من ۱۵ کلا پریود شدم به آزمایشم نرسید

من که ۱۵ زدم منفی شد بعدشم پریود شدم
اما طبق پرس وجوهای به عمل اومده اگه مثبت باشه از۱۲ ممکنه هاله بندازه حتی زودتر ولی خب خیلی هاهم همون ۱۴ ۱۶ نشون داده
چندروز گذشته واسه تو؟

من روز یازده و دوازده زدم هاله صورتی افتاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد