۱۴ پاسخ

روز ۷ یا ۸ هستم علاعم ندارم

انشالله ❤️
آره اولین بار بود
اسپرم ضعیف و تنبلی تخمدان🥲

هزینه iui چقدر میشه ؟

سلام عزیزم
روز هفتممه😅
علاعم هم دیشب یهو حالت تهوع گرفتم
۲ روزه ترسحات بدون رنگ دارم
زیر نافمم سمت راست تیر میکشه و حس پریود دارم

خیلی بده🥲

منم سرما خوردم هفتم آی یوای که بودم دکتر گف فقط استامینوفن ساده بخور..با ویتامین سی.

هرچی خدا بخواد برامون..انشالله شما هم مثبت شی.

شما چی مشکل داشتین

من روز 11 هیچ علایم خاصی ندارم ولی حس میکنم خیلی کم ب بو حساس شدم

والا مشکل خاصی که نداشتم نمیدونم چرا نمیشه... قبل آی یو آی دکتر عملم کرد عمل هیستروسکپی یه پولیپ داشتم ..ایشالا که جواب بگیرم

من بار دومه..‌دکتر گفته تا ۱۶ روز صبرکنم

منم نوک سینه هام به شدت درد میگیره کمر درد هم دارم

سلام گلم.
من روز 11 هستم.
سینه درد. گاهی وقتا دل‌درد. گاهی وقتا ترشح دارم. گاهی وقتا حرارت بدنم خیلی میره بالا گاهی وقتا لرز دارم.

سلام من امروز ۱۴ روزه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا

یامور
جان منتظر معجزه خدا یامور جان قصد بارداری