من روز ۷ iuiهیچ علائمی ندارم
من امروز روز ۱۴ هستم خیلی گرفتگی و سنگینی شکم داشتم بعد ۱۰ روز دور نافم تیر میکشید حالت تهوع تا حدودی داشتم ولی از روز ۱۲ کمر درد کلافهم کرده شدیدا هم حس پریود شدن دارم
امروز هم موعدمه دوتا بیبی چک زدم منفی شد خیلی ناراحتم
اون همه دارو خوردم اون همه آمپول زدم
من چهارشنبه قراره برم . بچه ها برای همدیگه انرژی خوب بفرستیم این ماه مثبت بشیم🥰
نمیدونم چطور بگم کمر درد دلپیچه اینا زیادی به علاعم توجه نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.