۴ پاسخ

دلیجان مدل الیت نیو
گاهی تسلیم گاهی پل میزنه

من دلیجان مدل هوبر گرفتم ک فروشنده گفت از بدو تولده و کاملا شیب میشه،اول اینکه اصلا شیب نمیشه و آخرین درجه شیبش هم بازم حالت نشسته س،دو اینکه ماشین باید ایزوفیکس داشته باشه که ماشین ما دو طرف نداشت فقط صندلی که پشت صندلی شاگردهست ایزو فیکس داره که اونجوری من اصلا بچه رو نمیبینم باید برم عقب بشینم،خلاصه بازش کردم گذاشتم برای یکسال به بالا که بچه مستقل تر بشه

من برا دو تا بچه قبلیم استفاده کردم البته از ۷ ماهگی به بعد
قبلش چون میخواستم رانندگی کنم تو کریر میداشتمشون

برای این سن زوده صندلی ماشین

سوال های مرتبط