میگم وقتی وایمستم واژنم تیرمیکشه کسی مثل من است دلیلش چیه

۷ پاسخ

والا من حس میکنم بچه یا دستشو کرده تو واژنم یا با مثانه ام داره بازی میکنه ، تیر میکشه میسوزه 🤦🏻‍♀️

اره بچه اومده تو لگن واسه همونه.منم همینجوری ام

بیشتر استراحت کن و به پهلو بخواب و سعی کن زیاد سر پا نایستی

بچه اومده پایین منم همین حسو داشتم و دارم همش دراز کشیده ام

اره منم از خیلی وقته اینجوریم میگن بخاطر اینه که رحم داره بزرگ میشه

اره عزیزم من همینجورم سرپا نینی فشار میاره به واژن

واسه من درد میکنه حس میکنم سرش بین پاهامه قشنگ😖🙂

سوال های مرتبط