سونو منو ی نگاه بندازین مشکلی نداره؟

تصویر
۴ پاسخ

ایشالله که خیره اما وزن نی نی خیلی بالا احتمالا دیابت داشته باشین نوشتن باید چک بشه با آزمایش

اگه خودت یا شوهرت درشت باشین مشکلی نیست بچه رشدش جلوتره …خاله منو سکته دادن ک بچه بالای ۴ کیلو و یک روز در میون ان اس تی و میگفتن تا ۳۸ هفته بشی ۵ کیلو میشه خیلییییی ترسوندنش آخرای ۳۶ هفته زایمانش کردن گفتن نزدیک ۵ کیلو شده وقتی دنیا اومد ۳۷۰۰ بود بچه 😁😆خیلی استرسش دادن برا همین میگم گوش نکن خیلی

دیابت داری؟

دیابت نداری عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان karen🐣 مامان karen🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو🥹 مامان نی نی کوچولو🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آتامان🤰💙 مامان آتامان🤰💙 ۳ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری