ایشالله که خیره اما وزن نی نی خیلی بالا احتمالا دیابت داشته باشین نوشتن باید چک بشه با آزمایش
اگه خودت یا شوهرت درشت باشین مشکلی نیست بچه رشدش جلوتره …خاله منو سکته دادن ک بچه بالای ۴ کیلو و یک روز در میون ان اس تی و میگفتن تا ۳۸ هفته بشی ۵ کیلو میشه خیلییییی ترسوندنش آخرای ۳۶ هفته زایمانش کردن گفتن نزدیک ۵ کیلو شده وقتی دنیا اومد ۳۷۰۰ بود بچه 😁😆خیلی استرسش دادن برا همین میگم گوش نکن خیلی
دیابت داری؟
دیابت نداری عزیزم؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.