۹ پاسخ

وزنش خیلی پایننه. بهت نگف لیدی میل بخور. رو تغذیه ت کار کن؟

حالا نگران نباش تغذیه رو اوکی کنی درست میشه وزنش

حتما برو پیش دکتر
باید دارو مصرف کنی رشد بچه بیشتر بشه

این هفته هایی که عقبه مشکلی داره یا به خاطر وزنش هست ؟

بستنی و کباب و اش و تخم مرغ ابپز بخور

وزنش یکم پایینه
اره عزیزم حالا وزن میگیره کوچولو
پودر لیدی میل بخور

عزیزم خیلی رشدش کم بوده
دکتر چیزی نگفت؟

وزنش ۱۱۸۰ عزیزم لیدی میل نمخوری

وزنش پایینه دکتر بهت چیزی نداد؟

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد