خانما سونو دادم بچه صدک 3بود. کسی بوده اینجوری؟

۹ پاسخ

منم وزن بچم کمه

بهترین وزن باید صدک چند باشه منم میخام برم

عزیزم تا قبل این سونو رشد نرفتین؟اگه رفتین وزنش چقدر بوده؟

حتما برید پیش دکترتون،بهتون پودر میده و قرص ، براتون سونو مجدد مینویسه،و اگه لازم باشه سونو رنگی برای عروق جفت و بند ناف،برای منم‌همین جوری بود با پودر و قرص اوکی شد

مطمئنی صدک ۳؟
فک نمیکنی سونو اشتباه کرده؟
وزنش چقدره؟

وزنش چقدربود

خیلی کمه صدک ۳
دکترت‌چی‌میگه؟

سنووزن رفتی؟؟؟چقد بود وزنش

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد