خانوما این زیر صدک ۳یعنی چی کسی اینجوری بوده

تصویر
۵ پاسخ

باید سونو داپلر بدی ، احتمالا دکتر بهت برای خونرسانی بهتر اسپرین هم بده، چون برای منم رشدش کم بود اینارو بهم داد

نگران نشو فک کنم فقط دور شکمش یکم کمه به تغذیت برس انشالله خوب میشه

فک کنم چون وزنش کمه یکم نسبت به هفتت صدکت پایینه
برای چکاب اینکه ببینن خونرسانی ب جنین چطوره سونو داپلر نوشته برات
نگران نباش یکم ب خودت برس سونو داپلر هم بده
شیر ،خرما ، فرنی ،پودرلیدی میل،حلیم،بادوم،تخم مرغ،و غذاهایی که ب جنین وزن میده رو بیشتر بخور ایشالا اوکی میشه
بازم اول سونو رو ب دکترت نشون بده

وزن نی نی ت کمه عزیزم
ولی نگران نباش تغذیه تو خوب کن همه چی خوب میشه

عزیزم رشد جنین از یک تا نود هست ک براشما سه زده رشدش پایینه خیلی
باید سونوگرافی دالپر برین

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی