خانوما کسی بوده صدک بچش‌۱۰ باشه مشکلی پیش نیومده‌باشه

۵ پاسخ

ده به بالا مشکلی نداره ولی سعی کن پروتیین بیشتر مصرف کنی

عزیزم من صدکم 3بود تو یه هفته مکمل و لیدی میل و تغذیه مو خوب کردم اومد رو صدک 20دکتر تعجب کرد تو یه هفته نزدیک 300اضافه کرد

چرا تو سونو من ننوشته صدک

چی هست صدک؟! به چه چیزایی دقت میکینید!

صدک چیه دقیقا ؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد