زایمان کردین
صدک من ۴.۵ بود هفته اخر
1کیلو وزنش بود
من صدکم هشته،پس فردا دوباره سونودارم
وزن بچه چند بود
سونو داپلر دادم هیچ مشکلی نداشتم
چکار کردین بچتون وزن گرفته
منم ۸🥺
مال من ۱۹
صدک زیر ده باید هر دو هفته داپلر بدی و ان اس تی و قرص اسپیرین میدن
بچه ی من ۸🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.