کسی بوده صدک 7باشه وزن و رشد بچش کم باشه

۱۱ پاسخ

زایمان کردین

صدک من ۴.۵ بود هفته اخر

1کیلو وزنش بود

من صدکم هشته،پس فردا دوباره سونودارم

وزن بچه چند بود

سونو داپلر دادم هیچ مشکلی نداشتم

چکار کردین بچتون وزن گرفته

منم ۸🥺

مال من ۱۹

صدک زیر ده باید هر دو هفته داپلر بدی و ان اس تی و قرص اسپیرین میدن

بچه ی من ۸🫠

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه 🎀 مامان 🐣جوجه 🎀 ۱۱ ماهگی