ماما ها کسی اینجا هست وزن بچش زیر صدک ۳ درصد بوده باشه

۴ پاسخ

سلام. من دوقلو هستم یه بچه هام زیر صدک ۳ ، شما چی شد چکردید؟

من پسر داییم با وزن ۱۸۰۰ بدنیا امد اندازه قاشق بود .. الان در ب در دنبال رژیمه فقط لاغر بشه

اگه چند بار سونو بدی و بچه رشد نکنه، احتمالا دکتر ختم بارداری بده

سلام
صدک سه که خیلی پایینه
من سر بارداری اولم صدک ۱۳ بود کلی دکتر و اینا میرفتم. بهم میگفتن هر دو هفته باید حتما سونو بدی.
فکر کنم واسه شما دیگه IUGR محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری